سلام

تابستان هجده

نخست: مسابقه هفته را یادتان هست؟ از کی بپرسم؟

مرحوم نوذری اجرا می کرد! بیست سال پیش، آخر هفته‌ها پخش می‌شد.

بتازگی، مسابقه «برنده باش» هم آخر هفته‌ها پخش می‌شود با اجرای محمدرضا گلزار. ( ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما )

هفته قبل تماشا کردم و خوشم آمد.

شرایط شرکت در مسابقه برنده باش+ توضیحات کامل

 

 

بعد:

صبری خانم همسایه، رفت سفر.

بلیط قطار را نشانم داد تا بگوید نسبت به سفر قبلی گران شده! که وَفهمیدم بَه‌بَه

بلیط قطار مجلل زندگی را ابتیاع نمودند. (کمی کمتر از سیصد هزار تومان) و سفر قبلی‌ همین مرداد یک ماه پیش بوده ها

قبلی بدون شام (که توضیح داد شام را جداگانه خریده 20 هزار تومان) و امـــروزی با شام (باقالی‌پلو با گوشت که گفت باقالی دوست ندارد.)

ما سوار این نوع قطار نشدیم.

البته برای راحتی گرامی‌والدین و خودم کوپه دربست می‌گرفتیم چهار تخته. دو سرویس بهداشتی در هر واگن  داشت با  تهویه مطبوع و سیستم‌ صوتی و تصویری و پذیرایی عصرانه. برای یک شب مناسب بود. همگی هم  زیر صدهزارتومان. والا. (مثلا فروردین امسال هزینه بلیط چهار نفرمان شد 280هزار فقط)

صبری خانم هفتادساله است و تنها، در واحد کناری من زندگی می‌کند. ماجراهای من و صبری خانم بیشتر از اینهاست. شاید بعدها باز هم نوشتم.

فقط الان احساس می‌کنم آن حسود درونم ناجور به تکاپو افتاده است. به گمانم لازم است در مسابقه برنده باش، شرکت کنم تا چند میلیونی ببرم و بروم بلیط قطار زندگی را بخرم

 

 تو را ای آرزو، گر چه محالی دوستت دارم