آدمی سرزنده از یاد است، یاد... رمزِ عمرِ آدمیزاد ست، یاد!

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

واقعیت!؟

سلام

تابستان دوازده

نخست: شکر خدا تابستان رو به اتمام است و حساسیت تابستانی من هم با لوراتادین تقریبا کنترل شده است smiley

بعد: قبلتر هم ذکر! کردم: با پادکست گوش‌کردن هم اطلاعات جدید یاد می‌گیرید و هم انگیزه و الهام پیدا می‌کنید

گوش دادن پادکست (اگر با هدفون بلوتوث یا موبایل در جیب باشد) فرصت حرکت کردن و کارهای عادی را از شما نمی‌گیرد و این خود مزیتی بزرگ است.

اینجا نمی‌خواهم درباره پادکست یا معنی واژه پادکست حرف بزنم ( گوگل کنید معنای دقیقتر خواهید یافت) می‌خواهم درباره واقعیت! بنویسم.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
همطاف یلنیـــز

همطاف!مجرم خطرناک؟

سلام

تابستان یازده

ما خانوادگی! مشتری بانک رفاه هستیم. ماجرا از این قرار است که سه شنبه به خاطر یک تراکنش بانکی از طریق اینترنت، متوجه شدم که حسابم مسدود شده! یعنی متوجه نشدم چون فقط پیغام خطای سیستمی می‌داد بدون هیچ توضیحی. با شعبه که تماس گرفتم گفتند حسابتان مسدود شده!

  • چرا؟

لابد اشکالاتی در اطلاعات حساب بوده!

  • مثلا چه اشکالاتی؟ همین چند ماه قبل –پارسال-  حساب ارجمندبابا مسدود شد و حضوری خدمتتان رسیدم محض احتیاط علاوه بر ارجمندبابا، کل اطلاعات هویتی شناسنامه‌ای گرامی‌مادر و خودم را هم جناب معاون بانک! دریافت و ثبت نمودند. (تنها تفاوتی که ایجاد شد شماره حسابهای 5 رقمی ما، 8رقمی شدند.)

این مربوط به شناسه شهاب است دستور از بالاست

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همطاف یلنیـــز

انرژی زا

سلام

تابستان نه

نخست: اگر تنها یک چیز مشخص و قطعی در مورد گرمای تابستان وجود داشته باشد، این است که کاملاً تحلیل برنده انرژی همطاف است. این فصل از سخت‌ترین دوره‌های سال برای من است.

صبح‌ها برای جدا شدن از رختخواب نیاز به تلاش زیادی دارم و یا بعد از ناهار احساس خواب‌آلودگی دارم به حدی که فقط دلم می‌خواهد دراز بکشم.

البته عادت به خواب شبانه زودهنگام، سحرخیزی را برایم آسان کرده با این حال خلاف تصور دیگران که در این فصل، روز طولانی است و کارهای بیشتری به انجام می‌رسد. کارایی من محدود می‌شود به چند ساعت اولیه صبح و چند ساعت حوالی غروب! خب در روشنای روز و گرمای مرداد ترجیح می‌دهم خانه بمانم، دراز بکشم و کتاب بخوانم.

ادامه مطلب

.

.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
همطاف یلنیـــز

نارگیل دریایی

سلام

تابستان هشت

 

احتمالا نام کتاب شیخ بهایی را شنیدید همان کشکول. ظاهراً شیخ، دفتری همیشه همراه خود داشت که مطالب جالب و مفیدی را که می‌خواند یا می‌شنید، در آن ثبت می‌کرد و چون این مطالب، بدون هیچ نظم و ترتیبی و بدون فصل بندی در پی هم آمده است، نام آن را کشکول* گذاشت.

همطاف هم جسارت کرده قسمتی از دریافتی‌هایش را درهم و یک جا، کشکولی ارائه می‌دهد.

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
همطاف یلنیـــز