سلام

بهارسیزده

 

نخ دندان-ساعت مچی- موبایل و شارژر

کارت بانکی و مَن کارت (بلیط الکترونیکی)

 

پیروی پست چالشی-هویتی!  وبلاگ مینیس به نام "مساحت زیست" ، موارد ذکر شده وسایلی هستند که همطاف بیشترین تماس رو با آنها دارد.

 

اگر یک ماه قبل می‌خواستم  وسایلی که بیشترین تماس رو با زندگی‌ام دارند نام ببرم، یقینا لب تاپ و مودم  بعلاوه  عینک آفتابی و قابش در ردیف اول قرار می‌گرفتند ولی...

ولی وقتی ماه گذشته رو بدون آنها سر کردم! وَفَهمیدم آنقدرها هم زندگی‌ام بند حضور آنها نبید که فکر می‌کردم و فکر می‌کردند (خوو یک ماه، لب تاپ در گلبهار بود و من همراه ارجمندبابا در بیمارستان و بعدتر منزل مشهد بدون ای دی اس ال مخابرات!

 و

همان ابتدای حادثه! دسته عینک آفتابی همیشه همراهم، شکست و با چسب هم چند روز بیشتر دوام نیاورد و مجالی هم دست نداد تا برای خرید عینک اقدام کنم و به خیر و سلامتی در روزهای تماما آفتابی رفتم و آمدم و چشمانمان آخ هم نگفت. سردرد هم نشدم! منی که چهارفصل سال، بدون عینک دیده نشده بودم باز هم توسط اطرافیانم شناخته شدم! والا)

اما! الان با همین شرایط، گمان می‌کنم اگر یکی از اقلام نامبرده (نخ دندان-ساعت مچی- موبایل و شارژر- کارت بانکی و مَن‌کارت ) همراهم نباشد، امنیتم به خطر می‌افتد. بویزه کارت بانکی و موبایل که گاه مظهر قدرت و توانایی، گاه مظهر آرامش همطاف هستند. (خبر دادن، خبر گرفتن. اقدام کردن و اجراشدن تصمیماتم، اغلب به کمک همین دو قلم صورت می‌پذیرد خوو)

 

 

 

 

پس نوشت:

نخست: عنوان تک مصرعی از این غزل حافظ

بعد: یادآوری یکی از گرامی دوستان سبب خیر شد. کارت ملی هم یکی دیگر از ملزومات زیست م می باشد ها