سلام

تابستان هفده



... همین آرسنیک که گفتم... پودرهای موبر قدیمی رو یادتونه؟ هنوزم پیدا میشه (همون قدیمیاش که بوی بدی هم داره)

اون پودرها مخزن آرسنیک ضعیف شده ست و یکی از بهترین داروهای ضدسرطان برای عموم مردم، که از قدیم همه استفاده میکردن! و اتفاقا یکی از بهترین راههای جذبش هم از طریق ماندگاری روی پوسته.

و خیلی‌ها نفهمیدن که چی شد که یهو اونا از بازارها جمع شدن و کرم‌ها و لیزرها و وکس‌ها و اپیلاسیون‌ها و پودرهایی جایگزینش شد که خیلی هم با افتخار روی جعبه شون مینویسن «بدون آرسنیک» !!

                                          از روزنوشت های دکتر


 و

... خانمها مستقل شده‌اند دیگر تاب و تحمل هر مشکلی را ندارند. مردها مهارتشان از خانمها در حفظ زندگی عقب افتاده. اکثر کسانی که به من مراجعه می‌کنند واقعا مردها مهارتهای کمتری نسبت به خانمها دارند. حداقل موقع ازدواج تلاش نمی‌کنند با زنانی با سطح هوش و استعداد و مهارت خودشان ازدواج کنند. البته یکی از مهمترین دلایلی که مردها دادخواست نمی‌دهند این است که تلاش می‌کنند زندگی را حفظ کنند. مردها وقتی زندگی تشکیل می‌دهند به زندگی مشترک هم مثل یک دارایی نگاه می‌کنند. یک دارایی اجتماعی یک سرمایه اجتماعی و تلاش می‌کنند این دارایی را حفظ کنند. در واقع اگر نتوانند آن را حفظ کنند یک‌جورایی مردانگیشان زیر سوال می‌رود اما خانمها دقیقا در نقطه مقابل قرار دارند. دوست ندارند خودشان را جزئی از سرمایه اجتماعی یک مرد بدانند. غافل از اینکه زندگی خانوادگی در واقع یک سرمایه اجتماعی چند جانبه برای همه اعضای خانواده است

                                                                                                                                 از زن چاق

 و


ش

یکی از گل خارهای!  شیرباد.مشهد