سلام

بهار چهارده


اللَّهُمَّ أَدْخِلْ عَلَى أَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُورَ
.

نخست: برای آرامش نگین بانو، که اینروزها سوگوار گرامی برادرشان هستند و شادی روح عزیز ازدست رفته، حمد و صلواتی ختم کنیم. متشکرم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

بعد:

همطاف، اغلب سالگرد تولدش یاد مرگ می‌افتد، به قولی اولین روز دنیایی من مصادف بوده با اول ماه رمضان (آن سال! شعبان 29 روزه بید البته و همطاف آخر شعبان المبارک متولد شد)


زن چاق، عادتی در نوشتار دارند که انتهای هر مطلب خدا را شکر می‌کنند و من دوستتر دارم علاوه بر عادت خوب ایشان دعا کردن را هم اضافه کنم که

اللَّهُمَّ غَیِّـــرْ سُوءَ حَالِنَا بِحُسْنِ حَالِکَ‏


خدایا خودت حالمان را خوب کن... سلامتی بجا، رزق و روزی بجا،  خواهشا حالی خوش هم عطا فرما که بس نیازمندیم. زندگی گاه بد حال گیری می‌کند. آمین یا رئوف و یا رحیم

آخر:

اگر مثل من دعادوستید! توصیه شده همین ابتدا دعای وداع رمضان صحیفه سجادیه را بخوانید، بخوانید بیشتر قدر این ایام را خواهید دانست.

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ مِنْ شَهْرٍ هُوَ مِنْ کُلِّ اَمْرٍ سَلامٌ. 

سلام بر تو اى ماهى که از هر نظر مایه سلامتى