سلام

 

ما مدیونیم!

مدیون یک تاریخ بلند...

و امروز نگاه همه شیعیان تاریخ به ماست...

مراقب باشیم رای ما در مسیر تحقق تمدن شیعی است یا در مسیر خلاف آن...

 

 

پ ن: همطاف 40 سالگی رو پشت سر گذاشته و هنوز هم مستاجر ست. امسال ناچار به جابجایی هستم و این روزها قسمت اعظم مشغولیتم یافتن آپارتمان مناسب است.

درآمد ما همان حقوق بازنشستگی است. گرامی والدین نیاز به تجدید داروی ماهانه دارند و سایر خدمات دارویی مثل آزمایش دوره ای هم هست.

خریدمان را ماهانه انجام می دهم و اغلب از فروشگاه  تا هزینه اش سرشکن شود. (مثلا خرید از جانبو دوماهه کسر می شود از حقوق بازنشستگی)

گرامی والدین عیالوارند و دستگیر خانواده

الحمدالله از تمام سنین در خانواده داریم. از نتیجه های پیش دبستانی تا دانشجو . نوه جوان جویای کار و مایل به ازدواج تا میانسال متاهل.

این همه گفتم تا بدانید منم در همین جامعه زندگی می‌کنم و از مخارج و قیمتها خبر دارم.

ولی آنقدر عمر کرده ام تا بدانم اینها همگی فرع قضیه است. احساس رضایت و حالِ خوب من، بند دارایی و داشته هایم نیست.

دینداری و مسئولیت پذیری،

درستکاری و مقید بودن، خوش حالم می‌کند.

افزایشِ قیمتِ ارزاق! حواسم را از رزّاق پرت نکرده.

هنوز هم دینداری فضیلت است.