سلام

زمستان بیست


نظریه جدید زمین کروی نیست بلکه مسطح است! رو شنیدید؟

 

در این خصوص ویدیوهای زیادی ساخته و در اختیار خلق‌الله جستجوگر (در فضای مجازی) قرار داده شد.

 

 که با محاسبات دقیق و تحقیقات بسیار نشان داده‌اند که زمین مسطح است نه گرد. در این فیلم‌های مستند! چندنفر دانشمند و آدمیزاد بالغ و عاقل درباره اثبات این نظریه دلیل می‌آورند. گویا صدها نفر هم طرفدار دارد که بس تلاش می کنند این اشتباه کروی بودن زمین رو اصلاح کنند!

 

نه! همطاف چندان علاقه‌ای به نجوم ندارد. منم آسمان پرستاره رو دوست دارم. البته گاهی هم از تماشای ابرها لذت می‌برم. حضور خورشید هم برایم مهم است (مثل امروز که هوا بس ناجوانمردانه سرد است) و

 

گاهی هم شکل ماه (هلال و بدرش)،دغدغه‌ام می‌شود ( مثلا عید فطر)

 

ولی درگیر این قضایا و مسائل از ما بهتران نمی‌شوم. دنیای من کوچک است. فقط این را می‌دانم که صرف تماشای یک یا چند ویدیو یا شنیدن سخنرانی چند کارشناس و متخصص، چیزی رو نه می‌شود قبول کرد نه رد.

 

تبلیغات کالا و خدمات تی وی هم، بس کمک‌کننده بود در این دانستن همطاف.

 

نشان دادن یک کارخانه طویل و عریض! با کلی دستگاه مدرن و کلی کارگر یونیفرم پوش و چند پیام بازرگانی تشویق کننده به خرید و بعد... وقتی محصول با کیفیت رو دریافت می‌کنی می‌بینی عجب! چه قدرتی دارد این نور و صدا و تصویر و ...

 

امـــــروزه که هیچ، همان ازمنه قدیم هم نه تنها "شنیدن کی بود مانند دیدن" کافی نبود بلکه دیدن و لمس کردن بعضی چیزها هم دلیل کافی برای اثبات و پذیرش نبود.

 

امروزه! عصر تکنولوژی و جادوی تصویرست و صدا

 

 هرکس بهتر بتواند از این هنر بهره بگیرد راحتتر می تواند حرف و سخنش را بپذیراند. مستندات (سند و دلیل) هم ساخته می‌شوند تمیز!

 .

راستی! امروز  تولد گالیله است گویا

 

 

 

 

قانون طلایی ١٨🌺

بیش از حد داوطلب نشوید. بیش از آنچه که نیاز دارید یا وقت شما اجازه می‌دهد، طالب چیزی نباشید. داوطلب انجام کاری بودن بسیار عالی است اما از طرف دیگر گرفتاری شما دریک کار سنگین، وقتی را که باید صرف خانواده خود کنید از شما می‌گیرد و انجام آن کار داوطلبانه، نمی‌تواند عذر موجهی برای عدم انجام وظایف مهمتر باشد.

 اگر کاری که داوطلب آن می‌شوید طاقت فرساست به سادگی بگویید نه. هیچ کس بیشتر از شما به شما اهمیت نمی‌دهد. اگر ما بدانیم که باید بیشتر وقتمان را با والدین و فرزندان خود بگذرانیم و دلبسته آنان باشیم نیازی نخواهد بود که داوطلب انجام کارهای سنگین و غیر ضروری دیگری باشیم.