آدمی سرزنده از یاد است، یاد... رمزِ عمرِ آدمیزاد ست، یاد!

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

مشتری

 تابستان چهار

سلام

شما هم با دیدن تصویر بالا، حسی که من دارم رو دارید؟

واقعا!؟

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
همطاف یلنیـــز

سزاوار

سلام

تابستان سه

خیلی ممنون از خانم دکتری که قرص سوماتریپتان 50 را بهم معرفی کرد. یک متخصص طب سنتی که نزدیک یک سال برای درمانم، کم کم جلو رفته بودیم با تغییر سبک زندگی. از حذف بعضی خوردنی‌ها و  اضافه شدن بعضی دیگر به رژیم روزانه (برنج بصورت آبکش، رب انار، نخودآب و ...) تا تشویق به ورزش و تحرک بعلاوه توصیه به معاشرت بیشتر. 

 بااینکه حال عمومی‌ام پس از این مدت! بهتر شده ولی سردرد ماهانه هنوز هست. وقتی دید شاکی‌ام این قرص مفید رو تجویز کرد (البته نصف قرص وقت شروع درد یا شروع علایم آن). خداروشکر در این چند ماه، خوب جواب داده و بسیار راضی‌ام. 

برای ورزش: خب هنوز توانایی خرید تردمیل رو ندارم و البته در تمام این مدتِ روزگارِ کرونایی، پا به هیچ سالن ورزشی هم نگذاشتم. متاسفانه برنامه پیاده روی منظمی هم نداشتم.

در این سالها همان اندک معاشرت رو هم از دست دادم و بدتر اینکه استرس و اضطراب این مدت، همچنان باهام بوده و کمی هم بیشتر شده متاسفانه. نگران دیگران بودن و ترس و سرزنش خود

 

تکمیل نوشت:

بارخدایا، تو را سپاس بر نعمت تندرستى بدن که همواره و پیوسته از آن برخوردار بودم و سپاس تو را بر آن بیمارى که در جسمم پدید آورده‌اى، اى خداى من نمى‌دانم که کدام یک از این دو حال براى شکر به درگاهت سزاوارتر است و کدام یک از این دو وقت، حمد تو را شایسته‏‌تر؟ آیا زمان سلامت که روزی‌هاى پاکیزه‌ات را بر من گوارا ساخته‌اى و به سبب آن براى به دست آوردن رضایت و نعمتهایت به من نشاط بخشیده‏ اى و به سبب آن تندرستى به من نیرو داده تا به طاعتت توفیق یابم، یا به هنگام بیمارى که مرا به آن پاک مى‏ سازى...

بارخدایا بر محمد و آلش درود فرست و آنچه را برایم پسندیده ‏اى درنظرم محبوب ساز و تحمل آنچه را بر من وارد نموده‏ اى‏ آسان ساز ... و گوارایى تندرستى را به من بچشان... که همانا تو بى‏ استحقاق ما، احسان روا مى‏ دارى و نعمت بى‏دریغ نثار مى‏ کنى  الْوَهّابُ الْکَریمُ، ذُوالْجَلالِ وَالْاِکْرامِ.

آمین یا رب العالمین

دعای پانزدهم – صحیفه سجادیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
همطاف یلنیـــز

بی کلام در کرونا

سلام

تابستان دو

 

دوستی نوشته بود : تیر که گذشت، مرداد و شهریور بر چشم بهم زدنی می گذره... 

خداییش برای من هم تابستان، سریع! از نیمه گذشت... داغ گذشت  زود گذشت

.

راستی شما هم کابی (Khaby Lame) رو می‌بینید؟ همین جوانک سیاه پوست، که خونسرد و بدون حرف! قششنگ زیر سوال می بره رفتار نمایشی و ظاهرسازی بعضی‌ها روwink بی کلام بی حرف اضافه

 

* گویا خابی بعد از این که به خاطر کرونا! کارش را از دست داد، وارد فضای مجازی شد و با ساخت ویدئوهایی بدون حرف میلیونر شد.

 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
همطاف یلنیـــز