سلام

امروز صبح سری به سایت صندوق بازنشستگی کشوری زدم. فیش حقوق فروردین گرامی مادر، بارگذاری شده بود. قبلا حکم حقوقی رو دیده بودم. کمتر از دو میلیون افزایش حقوق

.

دیروز رفته بودم مطب دکترمون (تنها متخصص داخلی در دسترس) حق ویزیت شده بود 189هزار تومان.(دفعه قبل 165 پرداخت کرده بودم)

 جواب آزمایشم رو برده بودم. خداروشکر همه چی نرمال ( چهل به بالا! سالی یکبار که نه ولی دو سال یکبار بد نیست چک کنیم ببینیم قند و تیرویید و ... میزونه یا نه)

.

حوالی غروب هم یه وقت معاینه از دندانپزشکی که ساالها قبل روی دندان مادر کار کرده بود گرفتم. ان شاءالله فردا ببینیم چه می‌کند.

 

پ ن :

از همون ابتدا برام مهم بود مخاطبم کیه. الان مهمتر شده. سن و سالش، میزان تحصیلاتش، عقایدش

آیا شما در واقعیت (خارج از فضای مجازی) با هرکسی سر صحبت باز می‌کنین؟ من نه.

الان ترجیحا وقت انتظار در ایستگاه اتوبوس یا در فروشگاه یا وقت پیاده روی با هم سن و سالهای خودم یا بزرگتر از خودم گفتگو می‌کنم.

 

 

 

 

* ویجت حاوی چالش امنیتی سامانه فیش و حکم حقوقی "تایید کنید انسان هستید"devil