سلام

تابستان پنج

نوشتم... حذف کردم

نخست درباره تنبلی تخمدان نوشتم و توضیحات پزشکی و نگرانی‌هایم

 بعد دیدم دلم نمی‌خواهد مسائل زنانگی اینجا ثبت شود

بعدتر درباره گرفتاری این تیرماه از تمدید قرارداد اجاره‌نامه‌ام (با یک زوج دمدمی مزاج! که شش ماه پیش صاحب این آپارتمان شدند)  تا تصمیم به اضافه‌بنا خانه پدری و دردسرهای بنّایی (یافتن پیمانکار خوش قول و استادکار قابل تا مجوزهای شهرداری) آخر پیشنهاد فروش خانه و خرید منزلی کوچکتر و... نوشتم باز دیدم این دغدغه همطاف است و برای من پررنگ. یک جورهایی تصمیمات خانوادگی است که لزومی به ثبتش نیست.

گفتم از سرماخوردگی بنویسم.نوشتم ولی... بیشتر نِق نِق نامه! شد تا شرح حال این ده روز اخیر. احتمالا می‌دانید سرماخوردگی یک بیماری خودپایاست(خود به خود از بین می‌رود و باید دوره زمانی فعالیت ویروس و واکنش بدن نسبت به آن به طور طبیعی طی شود) خوو همطاف از سرماخوردگیِ تابستان و کوفتگی عضلات و بیحالی این مرض! دل پُری دارد با این داروهایشان. والا

با اینهمه خوب شد که نوشتم (هرچند پاک شد) شما هم امتحان کنید وقتی حرفها (تصمیمات... تردیدها... گلایه‌ها... اعترافات) نوشته شوند، سنگینی‌اش کم می‌شود. راحت و سبک می‌شوید و مثل الانِ من، خیلی شیک و مجلسی! می‌توانید بنویسید "برقرار بمانید و راضی"