سلام


از لیست جنایت‌های اسرائیل فقط بمباران بیمارستان! مانده بود که اونم تیک زد.

 

 

 

بخشی از سخنان ویژه امام صدر را درباره  وجود اسرائیل در جهان می خوانید به نقل از جلد دوازدهم مجموعه «گام به گام با امام موسی صدر»:

 اسرائیل شرّ مطلق است. اسرائیل ضد اسلام، ضد مسیحیت، ضد ایمان، ضد قومیت عربی، ضد انسانیت و ضد میهن است. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. ما اسرائیل را شرّ مطلق می دانیم. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند، ما در کنار شیطان می ایستیم. اگر اسرائیل با چپ بجنگد، ما درکنار چپ خواهیم ایستاد. اگر اسرائیل با راست بجنگد، در کنار راست خواهیم ایستاد. این است معنای «اسرائیل شرّ مطلق است». من شخصا در حد مطالعاتم هیچ نهادی را خطرناکتر از اسرائیل نمی شناسم. جنگ ما با اسرائیل جنگ با یک مجموعه از انسان‌ها نیست، بلکه این جنگ در واقع نبردی است با فساد و انحراف و ستم و اندیشه تبعیض نژادی

که این اساس تفکر آنان است: «ما دوستان خدا هستیم، نه مردم دیگر.» این است مصیبت ما. مصیبت اینجاست که آنان خود را اولیا و دوستان خدا می‌دانند و دیگران را نه، این نکته اساسی است.

 

پ ن : ننگ و نفرین به هرچه شورای امنیت و شورای حقوق بشر و سازمان بین المللی که برای بی حجابی زنان ایرانی اقدام و بیانیه صادر کردند اما الان در برابر این جنایات جنگی که نقض آشکار همه کنوانسیون های دنیاست خفه شدند.